Rticle

Rticle

برنامه تست سرعت اینترنت با زبان پایتون

حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید از سرعت اینترنت خود مطلع شوید.معمولا کاربران با مراجعه به سایت هایی مانند Speedtest ویا Fast به انجام این کار می پردازند.حال تصور کنید با یک نرم افزار ساخته شده به زبان پایتون بتوان این کار را انجام داد.با استفاده از این نرم افزار می توانید سرعت دانلود ،
سرعت آپلود و پینگ را بدست آورید.

ماشین حساب مهندسی با زبان پایتون

ماشین حساب مهندسی با زبان پایتون

کاربر بلاگیکس · 23:10 1401/05/14

ماشین حساب وسیله ای پرکاربرد برای محاسبات پیچیده عددی و محاسبه اعداد و داده های بزرگ و کوچک است. امروزه انواع ماشین حساب پیشرفته، مهندسی و علمی یک وسیله ضروری برای افراد شاغل و محصل در حوزه مهندسی، مالی و علوم به حساب می‌آید. با همراه شدن فناوری اطلاعات با علوم ریاضی امروزه شاهد طراحی نمونه جدیدی از انواع ماشین حساب مهندسی هستیم.

بازی 2048 با زبان پایتون

بازی 2048 با زبان پایتون

کاربر بلاگیکس · 20:44 1401/05/14

2048 یک بازی تک نفره و پازلی است که تقریبا هر نوع سلیقه ی  بازی را به خود جذب میکند.هدف این بازی همانطور که از نام آن پیداست رسیدن به عدد 2048 است.بازیکن با تغییر جای خانه آن ها را با یکدیگر جمع می زند.اگر دو خانه غیر همسان به هم برخورد کنند یکی از اعداد 2 یا 4 به پازل اضافه خواهد شد.در طی بازی اگر همه خانه های پازل پر شود و بازیکن به عدد 2048 نرسیده باشد ، بازنده می شود.
 

وایت برد مجازی با زبان پایتون

وایت برد مجازی با زبان پایتون

کاربر بلاگیکس · 20:29 1401/05/14

برای فهم بهتر مطالب ، همواره سعی میکنیم تا آن را به صورت شکل درآوریم.در کلاس های درس این نیاز ما توسط تخته وایت برد برطرف می شود.اما با مجازی شدن کلاس ها نیاز به تخته وایت برد مجازی نیز احساس می شود.برنامه ای که با آن به توان همانند کلاس های درس ، مطالب  و فرمول ها را روی تخته رسم کرد.

نرم افزار ضبط صفحه نمایش با زبان پایتون

نرم افزار ضبط صفحه نمایش ، برنامه ای است برای ذخیره محتویات و فعالیت های کاربر طی استفاده از آن.این برنامه نقشی حیاتی در حین فعالیت هایی همچون ساخت محتوای ویدیویی مانند ویدیو های آموزشی یا بازی دارد.در حال حاضر نرم افزار های زیادی در این مورد وجود دارند.

برنامه اعلان (Notification) با زبان پایتون

برنامه اعلان (Notification) با زبان پایتون

کاربر بلاگیکس · 19:56 1401/05/14

امروزه که افراد بیشتر افراد وقت خود را در سیسیتم های رایانه می گذارانند نیاز به نرم افزاری برای یادآوری بیش از پیش احساس می شود.
برنامه اعلان ( Notification) ، در واقع برنامه ای است که در زمان مشخصی پیامی را به کاربر نمایش می دهد.در این برنامه می توان با مشخص کردن زمان، موضوع پیام و متن پیام ، کاربر را در زمان مشخص مطلع کرد.

بازی ماری(Snake Game) با زبان پایتون (ورژن 2)

بازی ماری (Snake Game) یک بازی دو بعدی و نوستالژیک است که کمتر کسی است که با این بازی آشنایی نداشته باشد.در این بازی بازیکن کنترل یک مار را به عهده دارد که با خوردن هر سیب بزرگتر می شود.

 

ساعت دیجیتال با زبان پایتون

ساعت دیجیتال با زبان پایتون

کاربر بلاگیکس · 19:25 1401/05/14

ساعت یک وسیله کاربردی در زندگی روزمره و پرمشغله ما است. چه برای یادآوری یک قرار کاری یا برای بیدار شدن صبح زود ، همه ما روزانه از این وسیله استفاده می کنیم.گاهی اوقات افراد از آلارم ها به عنوان یادآوری نیز استفاده می کنند. در گذشته مردم یک ساعت رومیزی در خانه نگه می داشتند و روی آن آلارم می گذاشتند. در حال حاضر، ساعت هایهوشمند با این ویژگی عرضه می شوند. اما اکثر مردم از برنامههای پیش فرض تلفن همراه برای تنظیم زمان هشدار استفاده می کنند.